Oversættelser af "Den hvide"-folder

Hej i tråden

Jeg er i gang med at oversætte den store hvide brochure/tekstsamling om Public Money? Public Code! - men vil gerne have hjælp til det :slight_smile: Så hvis du gerne vil i gang med sådan et projekt, er du mere end velkommen til at byde ind.

Jeg har brug for hjælp både til at kontrollere allerede oversatte tekster, men også til at gøre indhug i de resterende.

Jeg har en liste med links til oversættelserne her: Nextcloud

Jeg har lavet et system med farvekoder, som du gerne må fortsætte med at bruge, for overblikkets skyld, hvis du tager fat på at hjælpe:

Farvekoder:
Rød + initialer = i færd med at blive oversat + af hvem.
Gul = Oversat, klar til review.
Grøn = oversat + godkendt.

Når du klikker på et link, så vælg gerne: “Proofread/translate” og “EDIT current review” inde i dokumenterne.

På forhånd tak for hjælpen!

1 Like

Jeg har lavet et par oversættelser af nogle elementer fra “Den hvide” PMPC-folder fra FSFE der kunne bruges som plakater.

EDIT: Der er tale om nr. 10, 12 og 21 på listen.

Vil nogen gå ind og se på dem?

Kom gerne med rettelser eller spørgsmål, så vi kan kvalisikre dem :slight_smile:

De oversatte sider der er klar til tjek, er markeret med gul i nextcloudlinket.
Når de er tjekket, kan de markeres med grønt. Så kan @agger måske høre FSFE om der er midler til et par flotte plakat-prints eller flyers.

Vh

ø

Det ser godt ud, jeg vil få set på det!

Vi kan også spørge om det på mailinglisten, der er vist en af dem, der ikke kan komme til møderne, der gerne vil hjælpe med den slags.

1 Like